Alla inlägg under januari 2010

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 10 januari 2010 15:47

saker som ska gööraas!


duscha

   klippa naglarna

sätta på lösnaglar

städa rummet

ta bort extra sängen

packa till pappa



Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 10 januari 2010 15:38

hemma nu, har varit hos mormor och morfar i en timme typ. men det är väl chill, äta bullar och dricka cola. haha. aja men mormor berättade att hon hade läst sin dagbok sen hon var 16 år och hon var typ alltid ute på fester och aldrig hemma och det var en massa saker, haha. men är hemma nu i alla fall och ska göra lite små saker och sånt innan jag ska sova. vilket kommer bli typ klockan 22.00?

kommer aldrig kunna somna!

jaja men ska fortsätta dunka musik ur min ipod högtalare  


Just nu lyssnar jag på älsklingen robert pattinson   

Godmorgon! eller nte vaknade klockan 12:00 iallafall sitter & kollar på tv, tänkte bara skriva att idag rä det inget planerat , väntar bara på nya avsnitt av the hills!!!  som går idag klockan 18:40 KOLLA! ;o vem längtar nte haha.   haha ser ni gubben , kolla på hans hår det ser ut som en antenn x) haha



Juste inga bilder den här veckan , kan nte lägga in bilder hos mamma & har ej någon cam här men det ska fixas.

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 10 januari 2010 01:20

hejsan, nu så ska jag och mika sova för att mika ska upp tidigt imorgon och vi ska leta fram en pyjamas till henne också... jaja men skriver imorgon när jag vaknar eller nått!   


och ledsen för dålig uppdatering, hehe

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 9 januari 2010 22:23

hejsan allihopa igen!   

jag och mika sitter och lyssnar på musik.

haha

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 9 januari 2010 20:32

Nu är mika här! vi har varit ute och åkt pulka! hehe det var roligt fast vi hittade inte så många backar och vi orkade heller inte gå till ålstäket, hehe. vi frös också så vi gick hem till mig. aja men nu så sitter vi och dunkar musik på min ipodhögtalare!   

hehe och sitter och asgarvar åt bilder på d**** oj kan inte säga, ledsen hörni;)



Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 9 januari 2010 18:40

shu , då e man hemma då.Kom nyss hem från bion , vi drog dit klockan ett ungefär  kollade runt lite i affärer & käkade sushi   Jag fick med mig en ansiskmask ( choklad) , en kräm & rosaband smycke som jag fick av mamma :D sen klockan 4 var det bion o som hette sherlock holmes , som ni kanske såg på bilden från inlägget som jag skrev förut. Jaja jag tyckte den var bra om man igllar spännande filmer så ;) nej nu e det dags att käka lite wokmat & sedan kolla på scarymovie som börjar 21:00 (?) tror jag   


Puss maja

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 9 januari 2010 17:57

shit vad jag längtar till falun! det är helt galet vad jag längtar! det är lugnt det roligaste med att gå på kunskapsskolan, man får åka till falun i en vecka och det får inte ni andra! HAHA!!! jajja men ska inte vara taskig men testade nyss min nya ipodhögtalare jag fick i julklapp och den är skitbra och man kan köra den med batteri också, och då tänke jag på falun vi dunka musik där, haha jaja. ska bli skitkul! så alla som ser det här alltså mina kompisar som ska/vill sova i samma rum som mig har ni ipod?   


Puss   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards