Alla inlägg den 13 januari 2010

  

xd coolng va? med mina 3d glajjor!

Iallafall hemma från heroncity där jag var & kolla på Avatar i 3d!

Allt jag kan säga om filmen var den var så jävla gryym! att kunna leva i miljön där filmen utspelar sig i, att hoppa på massa blad att vara blå , kär haha nej men seröst dom hade det så jävla bra i doms egna lilla värld! okey ni som inte har sett den fattar säkert ingenting , men det e en dröm som att hoppa på godis,

Jaja den var Gryyym filmen ;) ni som inte har sett den se den!!! i 3d rekommenderar jag arnars så blir den inte lika rolig , fast det e ju min åsikMen mitt i bion ringer min kompis mikaela. Så jag svarar ju då för hon har ju varit i brasilien. Iallafall jag svarade då på bion, för jag var så glad att hon hade kommit hem , sedan efter bion snackade vi lite och hon kommer til skolan i morgon! välkommen tillbaka mikaela! :D:D

Nej nu ska jag gå & lägga mig, uppdatering mer i mrogon! ;)

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 13 januari 2010 20:30

min lilla bäbis mikaela är hemma nu! :D <3

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 13 januari 2010 13:57

... But thats a secret HAHA xd

Nemen hejsan! Är på jätte bra humör idag faktiskt! ;) för att på morgonen så gick jag fram & sa förlåt till min vän , & hoppas verkligen hon förlät mig för hon sa bara vene , men jag tror vi e vänner nu! :D Sen så e det lite mer saker som har gott bra som ni kanske hör på rubliken. =) huhu. Juste vi besökte ett mueeum idag också jävla tråkigt!! bättre en att jobba :)

Nej nu blir det snabba puckar e nu hemma hos pappa sluta för en timma sen & ska dra till duschen & hoppa i mig kläderna sedan rusar jag till forum & fikar en kortis med mamma sen blir det BIO ( avatar med papi & resten av familjen)


  Maja

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards