Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

jossan

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 1 februari 2010 21:08

Dagen har varit helt chill faktiskt. sitter just nu och tittar på spårlöst på tvn. sorry för dålig uppdatering, men har gjort lite saker så det är anledningen :)


________________________________________________________________________


Fick skjuts till skolan av pappa vilket var najs så kom typ 2 minuter innan vi skulle börja :) aa men sen så jobbade jag skit bra idag i skolan! hann göra rätt så mycket. från 10 - 14 så hann jag gå på ett seminarium, göra blockdiagnos 2 i engelska, rita rummet på steg 11 i engelska, hämta ut papper hos fariba, lämnat in blockdiagnosen, börjar med frågorna "ögat" hehe okej det kanske inte var så mycket trots allt jaja men stannade i en timme sen också. skulle igentligen stanna till fyra idag men behövde inte det:)

aa sen så drog jag, mikaela, natti och mika till nacka. fick  med mi lite saker hem som var en bh(jätte tråkig vanlig svart men behövde den och den kostade bara 29:- så varför inte?) aa och sen ett par svarta skitsnygga tygskor:) och sen en kofta. mikaela köpte en hellokitty tjocktröja och en bh. inge mer tror jag, och sen natti köpte två väskor, ett skärp, en hellokitty tjocktröja och ett par stövlar tror det var det i alla fall. sen så köpte vi alla en milkshake och mika köpte inget! ;) aa  men sen så åkte alla hem till sig. jag har dushat och ska skissa min necessär till falun nu. oj shit måste sluta direkt har skrivit alldeles för långt!!!!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

LÄS DETTA MAJA!   Jag orkar inte med denna blogg   längre för det krånglar sig och   den är konstig och sånt. och det går inte att ladda upp bilder här längre och den hackar sig och sånt så kommer börja skriva på vår gamla blogg nu!...

jossan är glad! hehe min syrra hittade min kamera imorse så nu blir det bilder! har i alla fall shoppat idag igen! skulle igentligen bara följa med syrran men det blev annat. hehe jaja men kan visa upp det jag köpte idag och igår! men om ungenfär t...

                                 /maja

okej jag vet att jag inte har bloggat på länge..men jag kan säga jag mår skit dåligt.. :/                                                           
                                                            Maja is back in tha house..   I...

Min kamera är fortfarande borta!!!!!!     åååh jag blir galen! :( den är helt borta. hoppas den är hos pappa men sist jag letade där så var den faktiskt inte där! jaja men nu så måste jag sätta igång och plugga. godmorgon förresten. skrev ett i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards