Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 21 januari 2010 20:21

  


nu ska jag hoppa in  duschen. 


/maja 

+  = gooooott! me like..

 

jag och alice prövade att smaka på kesella vanilj och passionfrukt alltså blandat  och jag tyckte det var grymt gott ;) det e ju min åsikt...men det är nyttigt & gott (:

/maja


                          


hehe nu är jag 50kr rikare som jag måste ge bort imorrn! ÅÅÅH hata skolan asså! :(
jaja men vill liksom bara betala så jag är borta med det. men jaja.

  

ååh, jag och natascha gjord ju sönder en spegel igår tror jag det var i flit. det var verkligen inte meningen. den ramlade liksom mot oss! aja men vi måste nu betala 50kr var av en olyckshändelse? :S helt sjukt faktiskt. men jaja, mamma säger att jag ska betala för mina egna pengar! eeh aldrig så håller på att dammsuga hela huset sen så har jag 50kr. jaja det är inte så stort som tur är. aja see you soon.


Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 21 januari 2010 15:56

är skitsur på mamma och måste plugga så kan inte skriva, ledsen...


dagens:

vit skjorta med en massa sträck på i färgerna ljusblå, mörkblå och röd - boomerang

Linne under - venne

svarta leggins - lindex

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 21 januari 2010 15:04

shena..

aa man e så stressad nu när skolan är tycker inte ni det också???
jaja idag var man iskolan , först var det en lektion.. ännu mer läxa -.- sen jobbade jag jävligt bra! ;) så snart är jag fädig med en uppgift, skööönt! :D & sen hade jag en tillletktion & tillslut slutade jag! drog hem dirkt köpte lite mackor på vägen & ska snart käka upp alla MOHAHAHA haha skoja...

Nej nu ska jag kolla på några avsnitt av paradise hotel på datan! ;) ses


cimon från paradisehotel e så jävla cool, kör ett grymt snyggt spel!!!!

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 21 januari 2010 07:41


Godmorgon!


tänkte lägga ut dagens klädsel (?)
 

Den får duga xd


vit stickad kofta - gina tricot
svarta strympbyxor - H&m
linne under - ( ?)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards