Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 8 januari 2010 23:57

Nemen tjenare, alla som nu har hittat hit!
Maja här. Vi moved to bloggplatsen ni vet ;) eller ni ser just nu!:D

Iallafall vi är 13 år som jossan kanske har sagt men det här året fyller vi FJOOOOOOOOORTISAR xd haha ska bli kul (?) iallafall tänkte bara säga att det här är jag...

  


enjoyet!   

åååh shit vad jag vill till thailand  just nu! det är ju rätt så många bloggare som är där just nu och bara solar och chillar! skulle också vilja det faktiskt. här sitter jag hemma i kalla sverige och är blek!   

haha måste bara säga att det är grymt kul med dom här smileysarna! men en sak är tråkig med den här bloggen är att det går typ inte att göra designer. men ska testa mig fram och se om det går! :)


Puss jossan   

hejsan!   

nu har jag och maja en ny blogg! den heter jossanomajas.bloggplatsen.se

ni är ju inne på den just nu. hehe:P men vi vill ha många besökare så tipsa en massa folk nu! haha. men det är roligare att blogga här eftersom att man kan göra smileys och sånt! jaja men ville bara säga det!


Puss jossan   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards