Alla inlägg under januari 2010

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 31 januari 2010 22:30

Har typ inte bloggat på hela dagen, hehe men skriver nu i alla fall! ska snart sova ska bara göra lite små saker först. jaja men har hunnit med rätt så mycket idag.
detta har jag gjort:

- bubbel badat :)
- bastat

- dushat

- packa väska till mamma

- bestämt kläder tills imorgon

- ätit ben and jerry's! :D

-  spelat myyycket the sims!

haha jag är beroende av the sims nu! (a) var det förut när jag var liten men har blivit det igen :) jaja men min failj är typ bäst!? ;O

det är två tjejer och två killar förlovade asså ena tjejen och ena killenX2 eller vad man säger sen så ena tjejen är borgmästare! :D och den andra är en läkare som håller på med att operera och sånt. och ena killen är en statsrådare, en plats under borgmästare;) och sen den andra killen är sjuksköterska chef typ;)

och dom bor skit lyxigt och allting! ;)

hihi, älskar the sims 2! (a) har the sims 3 också men det är så svårt:p

jaja men ska sova nu hörni skriver imorgon:)

Kommentarer om bilden:



Kommentar till jossan
att josefine har inga byxor xD 
Av Alice Idag kl 20:33
 

Kommentar till jossan
den bilden till höger är in klippt.

Av Mika idag kl 18.41


haha, mika hade rätt! bilden är faktiskt inklippt. ser det knappt själv lite läskigt sådär. men mika du har ju ingen blogg :(

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 31 januari 2010 16:39

hellu , käkade frulle hos jossan sen runt ett drog jag hem..mmen blev utlåst hade glömt mina nyckalr i min andra jacka.... så satt där i två timmar ungerfär -.- & var super duper hungrig & var lite små sur när dom kom hem haha men var skit hungrighaha sedan har jag umgås med lillasyrran & kollar nu på cheeta girls 2 , men ska kolla vidare ses.
/maja

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 31 januari 2010 11:22

morgon, alla fans ! xd vaknade för en halvtimma sen , resten av tiden har jag bara legat & degat i sängen med datan i knät. Som jossan kanske skrev haha. har inte så mycket mer att säga. Satt jag uppdaterar senare.

  

vi just nu .


/maja

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 31 januari 2010 10:58

godmorgon allihopa! sitter just nu i sängen med datorn i knät samma sak med maja. hehehe men vi vaknade typ nyss och ska typ snart gå ner och äta frukost tror jag. idag så ska jag inte göra något speciellt bara vara hemma tror jag. vi får se vad jag gör. jaja men godmorgon i alla fall. haha skriver mer senare   

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 31 januari 2010 01:49

Nu e det dags för oss att sussa , gooodnatt!
  
/jossan &maja

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 30 januari 2010 23:13

hejsan igen. internet har varit helt fucked up idag hos mig för det blev ström avbrott lite tidigare idag? jaja men just nu sitter jag och dunkar meet me halfway ofc;) jaja men idag så har jag bara chillat sen så kom maja runt fyra eller nått, aa och vi gick ut sen och lekte i snön och skulle göra en snögrota och det gick sådär, haha. men vi har ätit en hel ben and jerrys half baked och nu har vi bara två kvar! hhaha. det var vivi som köpte därför blev det SJÄLVKLART tre stycken ben and jerrys haha:P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards