Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 15 januari 2010 22:55

bildernal, hehe och dom flesta är då rätt så oseriösa!

haha jag och maja:P  

linn, alice och mika

det tar tre tusen år att ladda upp en bild. så blev bara två:/

men ni fick några i alla fall ;O  

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 15 januari 2010 22:45

tjoo, tillbaks nu och tittade på en film som hette new in town. nää den var inte bra enligt mig. haha. men ska i alla fall lägga in lite bilder från dagen idag snart:)

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 15 januari 2010 20:24

avatar var jätte bra verkligen men nu så ska jag titta på en annan film. så skriver efter den! puss <3

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 15 januari 2010 16:31

  


Hejsan! Idag e det fredag;) skööönt långa veckan e nu slut och helgen börjar! YEEEA

Idag iskolan jobbad jag bra tyckte jag! fast jag e inte klar med engelska som jag gärna vill bli snart. Men efter skolan klockan halv 1 :) drog jag , alice , linn , jossan , mika & mikaela till sickla och chillade lite xd eller vi skulle ringa massa killar från brasilien för miccan hade fått nummer av dom...fast det funka inte -.- Sen chattade vi med en skum kille som typ hade chattat med alice & när han acca webb var han värsta TÖNTEN xd & yngre...sen drog vi och köpte massa choklad & dom skulle på bio men linn & jag drog till nacka för vi hade nyss sett avatar...Inacka köpte jag en halsduk som du kanske ser på bilden ovan. & den kostade bara 20 kronor ;o sjukt billigt hehe , men snart kommer lillasyster.


Ses.  

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 15 januari 2010 13:40

hejsan!

 fredag idag! iallafall jag sitter på diselverksan med hela gänget vi typp sitter och ringer massa killarfrån brasilien xd Jjaja ska dra ses


/maja 

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 15 januari 2010 13:17

hejsan! :) dålig uppdatering jag vet men skriver nu. har pluggat och skit så därför har jag inte skrivit. men, men. sitter just nu i dieselverkstaden med mikaela bredvid mig. maja, linn, alice och mika är även här!

jaja, men jag, mikaela och mika ska titta på avatar! :)

så det ska bli nice;) men det är ju fett bra att jag kan blogga här i sickla haha.

bíon börjar klockan 15.15 men ska hämta biljetter om en timme typ. jaja men ses ikväll typ:)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards