Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 23 januari 2010 21:02

hejsan på er!   


är just nu hemma hos maja och har det kul. slutade klockan två idag eftersom att vi hade öppet hus -.- jaja men då åkte jag, maja, linn, tova, ellen och mika till nacka och tittade runt. sen så ringde jag pappa och skulle fråga om jag kunde få 35kr för lunch för han var i nacka och det slutade med att jag fick en skinnjacka, halsuk och 40kr. haha jaja sen så åkte jag, tova och maja hem, vi fick skjuts av pappsen. aa men sen så packade jag en väska till maja eftersom att jag sover hos henne nu! jaja men sen så åkte vi till sabis jag, pappa och vivi och sen så sprang vi in på intersport eftersom att hade på mig skinnjackan och pappa tyckte det var för kallt med bara en jacka så vi köpte en svart väst. aa men sen så skjutsade han och vivi mig till maja och linn och nu sitter vi och tittar på "se upp för dårarna" och snaskar i oss två påsar lantchips och en cola, haha tjockisar. men till middag åt vi pizza och det var någon amérikansk pizza och den var skitstor och god! jaja men nu så ska jag vara lite social. see you guys!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards