Alla inlägg den 10 januari 2010

konstigt nog är jag lite trött! haha ganska mycket faktiskt, men ska sätta på mig pyjamas packa ner det sista datan och sånt till pappa och sen fixa mig för natten helt enkelt. så vi ses imorgon när jag kommer hem från.....skolan, tungt och säga det asså :(

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 10 januari 2010 19:45

hejsan har gjort allting nu utan att ta undan extra sängen men orkar inte för har lösnaglar på mig. haha det är sämst kvalité för dom lossnar bara hela tiden -.- jaja. men hoppas man kan ha det i några dagar i alla fall! om en halvtimme ungefär så börjar en annan del av köping som jag ska se, hehe. men är lite trött men kan liksom inte sova. och juste när jag duschade så hade jag ansiktsmask och hårinpackning. och det hjälpte verkligen med håret för det är lent nu. jaja men kan inte skriva så mycket vill inte tappa lösnaglarna, haha usch så töntig jag låter!

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 10 januari 2010 15:47

saker som ska gööraas!


duscha

   klippa naglarna

sätta på lösnaglar

städa rummet

ta bort extra sängen

packa till pappa



Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 10 januari 2010 15:47

saker som ska gööraas!


duscha

   klippa naglarna

sätta på lösnaglar

städa rummet

ta bort extra sängen

packa till pappa



Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 10 januari 2010 15:38

hemma nu, har varit hos mormor och morfar i en timme typ. men det är väl chill, äta bullar och dricka cola. haha. aja men mormor berättade att hon hade läst sin dagbok sen hon var 16 år och hon var typ alltid ute på fester och aldrig hemma och det var en massa saker, haha. men är hemma nu i alla fall och ska göra lite små saker och sånt innan jag ska sova. vilket kommer bli typ klockan 22.00?

kommer aldrig kunna somna!

jaja men ska fortsätta dunka musik ur min ipod högtalare  


Just nu lyssnar jag på älsklingen robert pattinson   

Godmorgon! eller nte vaknade klockan 12:00 iallafall sitter & kollar på tv, tänkte bara skriva att idag rä det inget planerat , väntar bara på nya avsnitt av the hills!!!  som går idag klockan 18:40 KOLLA! ;o vem längtar nte haha.   haha ser ni gubben , kolla på hans hår det ser ut som en antenn x) haha



Juste inga bilder den här veckan , kan nte lägga in bilder hos mamma & har ej någon cam här men det ska fixas.

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 10 januari 2010 01:20

hejsan, nu så ska jag och mika sova för att mika ska upp tidigt imorgon och vi ska leta fram en pyjamas till henne också... jaja men skriver imorgon när jag vaknar eller nått!   


och ledsen för dålig uppdatering, hehe

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards