Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 24 januari 2010 21:35

hej, lite dålig uppdatering för idag men är hemma nu. kom hem kanske halv nio? aa först åkte vi och tittade på bio och den hette sherlock holmes. nja inte direkt så bra tycker jag. men sen så åkte vi hem och åt middag hos oss och vi åt thaimat. det var gottgott. aa men sen så åkte jag ill pappa efter middagen och hämtade min loggbok och en jacka av något slag. jaja men sen så tog jag bussen hem och kom hem halv nio typ. mm men sen så har jag dushcat och inte gjort så mycket annat faktiskt. och har bara ett par jeans här hos mamma som är rena och dom är det hål i baken på -.- jaja men skriver imorrn!

juste här kommer sakerna jag fick av pappa i lördags/igår:

svart väst - 300:-  

svart skinnjacka - 399:-  

grå/vit stor halsduk - 19:-  


     

                            coola tjocktröjor från Cubus 249 :- styck.

Ridningen gick jätte bra! det var skojjsigt funderar på att börja på ridning ? how knows...nej nu har jag brottom till tvn, the hills börjar nu! ;) ses.

 

/maja

 
             Funderat på att köpa canada goose väst , men vilken färg ?

Shu!
Idag sov ju jossan här hos mig. Vi hade trevlans, nu sitter vi inne på data. klockan ett drar jossan på bio med hennes familj , som ni kanske såg inlägget innan & jag drar till några av min & mammas kompisar & rider (: dom har en jätte stor häst som heter solerio...hoppas det går bra!
Nej nu ska jag vara social. Skriver sen


/maja

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 24 januari 2010 10:55

hejsansvejsan   


just nu så sitter jag och maja här framför datorn och tittar på kläder på H&M's hemsida. idag så ska jag titta på bio med mamma, lollo och sen svens familj också. den börjar halvtre så mamma ska hämta mig här halv ett. men jag visar bilder senare på skinnjackan och det när jag kommre hem. men nu så ska maja skriva, ses:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards