Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 30 januari 2010 23:13

hejsan igen. internet har varit helt fucked up idag hos mig för det blev ström avbrott lite tidigare idag? jaja men just nu sitter jag och dunkar meet me halfway ofc;) jaja men idag så har jag bara chillat sen så kom maja runt fyra eller nått, aa och vi gick ut sen och lekte i snön och skulle göra en snögrota och det gick sådär, haha. men vi har ätit en hel ben and jerrys half baked och nu har vi bara två kvar! hhaha. det var vivi som köpte därför blev det SJÄLVKLART tre stycken ben and jerrys haha:P

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 30 januari 2010 23:06


Sushin som vi åt då...


söta mikaela på sushit resturangen.


Jag & mika, dricker soppa.


min syster - lika ?

/maja

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 30 januari 2010 22:59

haha det har varit bråk om ¨låten "meet me halwway" mellan jag och maja vi bråkade om vem skulle lägga ut den osv. men det visar sig att maja raderade mina inlägg och skit. men i alla fall det är bådas favvo låt nu haha.

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 30 januari 2010 22:58

Bästa låten!



Black Eyed Peas. Favorit låt.


sitter & och dunkar till den nu!!! Är iallafall hemma hos jossan nu och vi bråkade nyss om låten *skojjbråk* , för tydligen är det hennes favorit låt också jävla wannabe xd HAHA fast jag stängde av hennes data så det känns ju bra.. ;)


Ps det e bådas favorit låt , hon e inte wannabe mig ... drev bara lite med henne.
/maja

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 30 januari 2010 13:50



hej alla fans,


Hitills har jag bara segat framför filmen bring it on & trasslat lite i min garderob!

får faktiskt damp , för jag har inga klääääääääder!!!


snart ska jag släpa mig ner till affären för att köpa mig lite lördagsgodis.

Sen drar jag mig mot jossan, sover där inatt.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards