Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Josefine Lundberg & maja nyhammar - 12 januari 2010 21:17

dålig uppdatering men hinner inte blogga eller nått! idag så var jag i nacka med alice, linn och mika. sen så kom joar också. aja men köpte tre par tights idag. sånna där tjocka som det finns på gina! skitbra:P aa det blev ett par gråa och två svarta:D det var tre för två så tog det och det blev bara 160! ;O skitbilligt ju. jaja men säger inte var för då kommer ni härma:) hehe jaja men sitter just nu i min säng och ska hoppa in i duschen nu eftersom att det var ett tag sen. senast i söndags men mitt hår blir helt cp annars! :( aja men glömde min plattånga hos mammsen också. jippi, -.- jaja men ska göra lockar i håret eller vad man säger. och om ni undrar så hade jag inte på mig något speciellt idag bara:


Ett par ljusa jeans - gul&blå

Svart linne - gina

Ed hardy tjocktröja - nattis ;)

hata skolan , usch fy blä... idag har jag varit i skulan like always ingen nyhet...

Jag pallar nte med skolan, vi ska ha prov & vi har skitmkt att göra vi ska åka överallt för att pröva massa saker & upptäka! -.-

Någ om skolan dagen har nte varit bra fick ju reda på att den här terminen kommer typ bli as mkt jobb & stress och det gillar jag inte.
Sen har det hänt en sak mellan mig och min kompis :/ & sen är jag gryyymt trött , så den här dagen gick åt helvete...hehe nej det är väll bara sova bort dagen & sedan börja en ny dag i mrogon! När det kommer bli mer uppdatering & skojj!


Ses.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards